Модельный ряд Acura

Отзыв о Acura MDX 2008 года


Автомобиль: Acura MDX 2008 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 135000 км, двигатель - 3.7 бензин + ГБО
Автор: Юрій (Украина, Киев)   30.04.2020
Расход в городе: 22.0 л/100км, по трассе: 10.0 л/100км, средний: 18.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

На момент покупки мав авто – Nissan Qashqai 2008. Просто було трохи вільних грошей і дуже хотілось чогось динамічнішого і більшого, як друге авто в сім’ю. Основні варіанти, які розглядав були Lexus RX 350 2008, Acura MDX 2008, Audi Q7 2008.

Лексус не дуже подобався ззовні і всередині, але підкупав надійністю і ціною запчастин. На новішу модель грошей не вистачало.
Акура подобалась і ззвовні і всередині. Теж японець – ціна запчастин і надійність підкупали.

Ауді лякала надійністю і ціною запчастин. Хоча дуже подобалась.

Коротше довго мучився і вирішив спробувати Акуру. Почав підбирати варіанти і переглядати. Їздив на кучу варіантів. Після декількох переглядів всі варіанти з світлим салоном відкинув, так як салони просто в жахливому стані. Потаскані, затерті… Вирішив брати тільки з чорним салоном. Пробіг підбирав в районі 100000км. Щодо загального стану авто – майже всі були із скрученим пробігом по різним признакам(потертість руля, стан водійського сидіння, підлокітника та інше). Також у більшості є ті чи інші підкраси і тп. Знайшов варіант з пробігом 120000 і по стану салону була не погана, але з підкрасами. І по ціні була хороша пропозиція. Машина була на оригінальних регульованих стойках, які недавно замінені. Вирішив брати.

Перші враження – авто дуже класно їде. Прискорення вражає! Машина реально дуже динамічна. Відчуття, що завжди готова рвонути. Особливо якщо перевести коробку в положення D3 – обмеження на 3 передачі. Обороти тримаються в стані бойової готовності і найменше натиснення педалі проводить до ривка. І при цьому мотор ще дуже приємно звучить. Коротше, дуже гарні емоції дарувало авто.

На трасі теж все класно. 120-180 з обгоном відразу 3 фур на одному диханні. При рівномірній їзді на трасі машина відключає 2 циліндри і суттєво економить пальне. На ній економно їздити не можливо, а якщо їздити динамічно, то витрата пального теж вражає. Тому з часом поставив ГБО.

Коротше за зв’язку мотор+коробка можу сміливо ставити 5. Якщо не враховувати витрату пального))

Про повний привід писати не буду - SH-AWD. Скажу лише, що тут питань до даного авто бути не може. Теж 5.

По ходовій. Ходова в авто не однозначна. Коли переїжджаєш лежачого поліцейського, ще 3 рази присідає, якщо в режимі комфорт, але на стиках дуже неприємно віддає і гупає. Взагалі сказати, що вона дуже комфортна не можу. З часом стала взагалі здаватись жорсткою. В режимі Спорт машина взагалі не присідає, не крениться і в салоні відчувається кожен камінчик. Зате йде як по рельсам. В принципі на спорт схоже.

Розміри і оглядовість. Ось тут все теж не однозначно. Оглядовість в авто не продумана. Зеркала маленькі, парктроніків немає – тільки камера заднього виду. Задом паркуватись складно. Габарити теж грають в двоє воріт. З однієї сторони в салоні дуже просторо, багажник просто вражає- це трюм. Туди влазить ВСЕ, без перебільшення. Але паркуватись і їздити в середньому ряду не зручно, бо тяжко оцінювати правий габарит і відстані до сусідніх авто. І відповідно до всього вище сказаного якщо в місті почати динамічно їздити, то тебе постійно переслідує відчуття, що ти заліз верхи на слона і ганяєш на ньому по вузьким вуличкам.

Ще враховуйте, що авто має проблеми. В підлокітнику, біля задніх дефлекторів стоїть Блютус. І ще Акура використала якусь модну технологію не пайки, а приклеювання. Коротше це все щастя від нагрівань + по нашим дорогам в якийсь момент відвалюється, коротить і починає грітись. При чому садить акумулятор в 0 за ніч. Ось так я і попав на акумулятор. Це була одна з перших поломок, яку ще й не відразу вдалось визначити (кілька раз катався на СТО і прикурював авто). Ще мені повідомили, що стойки з регулюванням на передок, як у мене по 400 Евро/шт. І потім попадаючи в кожну наступну яму ти так чи інакше про це згадуєш… Поставити стойки без регулювання – варіант. Але якось довелось на такій машині проїхатись – в комфорті сильно втрачається.

З даним авто мені не дуже повезло. Як потім визначив скручено було щонайменше 80000км, тобто уже було мінімум 200000км.

Через деякий час авто почало «сипатись». Спочатку акумулятор + блютус, потім заміна ремкомплектів супортів, потім форсунка омивача, опори двигуна, радіатор, насос гідропідсилювача, датчики в шинах, перетерся один з провідків в джгуті водійської двері, вибиття каталізатора і обманка(без цього в даному авто ніяк, бо тут зациклена система і якщо каталізатор розсиплеться, то його стружка піде в мотор). Останньою краплею стало ДТП. Мені лівий бік протерла «білява» пані на Lexus RX 350. Після цього набридло кататись по СТО і вирішив продавати. Відремонтував і продав.

Про надійність по моєму посту прошу не судити. Думаю мені, просто, не повезло.

Плюсы автомобиля: Розмір салону і багажнику. Повний привід. Мотор і коробка. Дизайн і матеріали.

Минусы автомобиля: Маленькі зеркала. Відсутність парктроніків. Обмежена видимість і тяжко контролювати габарити авто. Не дуже комфортна підвіска. Світла фар вистачає тільки з увімкненими протитуманками. Шумоізоляція дуже слабенька. Витрата пального далеко за гранню розумного. Заводський дефект з Блютусом. Дуже дорогі оригінальні стойки з регулюванням.

Совет покупателю: Взагалі авто не погане. Кому потрібен великий сімейний автомобіль з непоганою динамікою і великим багажником можна сміливо брати, але перед тим РЕТЕЛЬНО перевірити авто на СТО. + максимально старатись перевірити пробіг. Мотор тут і 500000 без проблем ходить, а от всякої всячини, яка ламається частіше теж вистачає. В ідеалі шукайте у власника, який дасть бумаги з тим, що нещодавно було роблене. Чим більше зроблено, тим менше доведеться Вам) Ще зважайте на варіант підвіски і добре думайте, що вам важливіше. Втрата в комфорті чи в грошах і переживаннях)

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация

Тест-драйв Acura MDX: Американцы в России
Американцы в России

Сегодня у нас на тест-драйве три уже давно известные машины: Acura MDX, Mazda CX-7 и Suzuki XL7. Все три машины — полноприводные кроссоверы в комплектации для американского рынка. Мы попытаемся выяснить: что вы получите, потратив свои деньги на одну из этих машин.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у MDX

Acura MDX 2021 Acura MDX 40.900$ 2021 51.000 км
Acura MDX 2012 Acura MDX 19.800$ 2012 145.000 км
Acura MDX 2012 Acura MDX 19.000$ 2012 85.000 км
Acura MDX 2021 Acura MDX 49.750$ 2021 37.000 км
смотреть все
объявления