Расход в городе: 22.0 л/100км, по трассе: 10.0 л/100км, средний: 18.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
На момент покупки мав авто – Nissan Qashqai 2008. Просто було трохи вільних грошей і дуже хотілось чогось динамічнішого і більшого, як друге авто в сім’ю. Основні варіанти, які розглядав були Lexus RX 350 2008, Acura MDX 2008, Audi Q7 2008.
Лексус не дуже подобався ззовні і всередині, але підкупав надійністю і ціною запчастин. На новішу модель грошей не вистачало.
Акура подобалась і ззвовні і всередині. Теж японець – ціна запчастин і надійність підкупали.
Ауді лякала надійністю і ціною запчастин. Хоча дуже подобалась.
Коротше довго мучився і вирішив спробувати Акуру. Почав підбирати варіанти і переглядати. Їздив на кучу варіантів. Після декількох переглядів всі варіанти з світлим салоном відкинув, так як салони просто в жахливому стані. Потаскані, затерті… Вирішив брати тільки з чорним салоном. Пробіг підбирав в районі 100000км. Щодо загального стану авто – майже всі були із скрученим пробігом по різним признакам(потертість руля, стан водійського сидіння, підлокітника та інше). Також у більшості є ті чи інші підкраси і тп. Знайшов варіант з пробігом 120000 і по стану салону була не погана, але з підкрасами. І по ціні була хороша пропозиція. Машина була на оригінальних регульованих стойках, які недавно замінені. Вирішив брати.
Перші враження – авто дуже класно їде. Прискорення вражає! Машина реально дуже динамічна. Відчуття, що завжди готова рвонути. Особливо якщо перевести коробку в положення D3 – обмеження на 3 передачі. Обороти тримаються в стані бойової готовності і найменше натиснення педалі проводить до ривка. І при цьому мотор ще дуже приємно звучить. Коротше, дуже гарні емоції дарувало авто.
На трасі теж все класно. 120-180 з обгоном відразу 3 фур на одному диханні. При рівномірній їзді на трасі машина відключає 2 циліндри і суттєво економить пальне. На ній економно їздити не можливо, а якщо їздити динамічно, то витрата пального теж вражає. Тому з часом поставив ГБО.
Коротше за зв’язку мотор+коробка можу сміливо ставити 5. Якщо не враховувати витрату пального))
Про повний привід писати не буду - SH-AWD. Скажу лише, що тут питань до даного авто бути не може. Теж 5.
По ходовій. Ходова в авто не однозначна. Коли переїжджаєш лежачого поліцейського, ще 3 рази присідає, якщо в режимі комфорт, але на стиках дуже неприємно віддає і гупає. Взагалі сказати, що вона дуже комфортна не можу. З часом стала взагалі здаватись жорсткою. В режимі Спорт машина взагалі не присідає, не крениться і в салоні відчувається кожен камінчик. Зате йде як по рельсам. В принципі на спорт схоже.
Розміри і оглядовість. Ось тут все теж не однозначно. Оглядовість в авто не продумана. Зеркала маленькі, парктроніків немає – тільки камера заднього виду. Задом паркуватись складно. Габарити теж грають в двоє воріт. З однієї сторони в салоні дуже просторо, багажник просто вражає- це трюм. Туди влазить ВСЕ, без перебільшення. Але паркуватись і їздити в середньому ряду не зручно, бо тяжко оцінювати правий габарит і відстані до сусідніх авто. І відповідно до всього вище сказаного якщо в місті почати динамічно їздити, то тебе постійно переслідує відчуття, що ти заліз верхи на слона і ганяєш на ньому по вузьким вуличкам.
Ще враховуйте, що авто має проблеми. В підлокітнику, біля задніх дефлекторів стоїть Блютус. І ще Акура використала якусь модну технологію не пайки, а приклеювання. Коротше це все щастя від нагрівань + по нашим дорогам в якийсь момент відвалюється, коротить і починає грітись. При чому садить акумулятор в 0 за ніч. Ось так я і попав на акумулятор. Це була одна з перших поломок, яку ще й не відразу вдалось визначити (кілька раз катався на СТО і прикурював авто). Ще мені повідомили, що стойки з регулюванням на передок, як у мене по 400 Евро/шт. І потім попадаючи в кожну наступну яму ти так чи інакше про це згадуєш… Поставити стойки без регулювання – варіант. Але якось довелось на такій машині проїхатись – в комфорті сильно втрачається.
З даним авто мені не дуже повезло. Як потім визначив скручено було щонайменше 80000км, тобто уже було мінімум 200000км.
Через деякий час авто почало «сипатись». Спочатку акумулятор + блютус, потім заміна ремкомплектів супортів, потім форсунка омивача, опори двигуна, радіатор, насос гідропідсилювача, датчики в шинах, перетерся один з провідків в джгуті водійської двері, вибиття каталізатора і обманка(без цього в даному авто ніяк, бо тут зациклена система і якщо каталізатор розсиплеться, то його стружка піде в мотор). Останньою краплею стало ДТП. Мені лівий бік протерла «білява» пані на Lexus RX 350. Після цього набридло кататись по СТО і вирішив продавати. Відремонтував і продав.
Про надійність по моєму посту прошу не судити. Думаю мені, просто, не повезло.
Плюсы автомобиля:Розмір салону і багажнику. Повний привід. Мотор і коробка. Дизайн і матеріали.
Минусы автомобиля:Маленькі зеркала. Відсутність парктроніків. Обмежена видимість і тяжко контролювати габарити авто. Не дуже комфортна підвіска. Світла фар вистачає тільки з увімкненими протитуманками. Шумоізоляція дуже слабенька. Витрата пального далеко за гранню розумного. Заводський дефект з Блютусом. Дуже дорогі оригінальні стойки з регулюванням.
Совет покупателю:Взагалі авто не погане. Кому потрібен великий сімейний автомобіль з непоганою динамікою і великим багажником можна сміливо брати, але перед тим РЕТЕЛЬНО перевірити авто на СТО. + максимально старатись перевірити пробіг. Мотор тут і 500000 без проблем ходить, а от всякої всячини, яка ламається частіше теж вистачає. В ідеалі шукайте у власника, який дасть бумаги з тим, що нещодавно було роблене. Чим більше зроблено, тим менше доведеться Вам) Ще зважайте на варіант підвіски і добре думайте, що вам важливіше. Втрата в комфорті чи в грошах і переживаннях)
Я выбирал эту машину, исходя из впечатлений от тест-драйва у дилера. Первое, что пришлось по душе, – это мягкость функционирования большинства систем. Приятные эмоции вызвала подвеска, четкое рулевое управление, устойчивость на трассе на высокой скорости, некая вальяжность при езде по ухабистым дорогам, быстрая и плавная работа коробки передач.